Thursday, March 7, 2013

Η Φλορίντα Πετρουτσέλι ντυμένη όπως.... κάθε άντρας θα την ήθελε!!!


Η συνεργάτιδα της Ελεονώρας Μελέτη κάνει πρόβα νυφικού και το χαίρεται! Η όμορφη Ελληνοιταλίδα Φλορίντα Πετρουτσέλι ντύθηκε νύφη για το περιοδικό Celebrity. Όπως λέει η ίδια στη συνέντευξη της είναι 4 χρόνια μαζί με τον σύντροφό της, Κωνσταντίνο Λιάπη, αλλά… Δεν παντρεύονται.
«Θα προτιμούσα ο γάμος μου να γίνει σε κλειστό κύκλο. Δεν θα ήθελα την ημέρα του γάμου μου να περιτριγυρίζομαι από άσχετους που θα έρθουν μόνο για να “θάψουν” το νυφικό και τον μπουφέ. Το έχω δει να συμβαίνει πολλές φορές και δεν μου άρεσε καθόλου. Είμαι 4 χρόνια σε μια σοβαρή σχέση, αλλά δεν συζητάμε για γάμο. Είμαι 27 ετών, πολύ νέα για να παντρευτώ και τον γάμο τον βλέπω πολύ μακρινό μέλλον».
Δείτε photo:


              

Κανε like τσάμπα είναι

 

▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot