Sunday, March 31, 2013

«Δεν έχω κάνει πλαστικές!» - Το ξέρουμε Νατάσα μου, φαίνεται άλλωστε... (ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΦΩΤΟ)



Άναψαν τα λαμπάκια μας με αυτά που είδαν τα ματάκια μας...






Διαβάστε τι δήλωσε η Νατάσα Θεοδωρίδου:

«Εγώ στο πρόσωπο μου δεν έχω επέμβει. Ούτε την ηλικία μου κρύβω, ούτε θέλω να εξαφανίσω τις ρυτίδες μου. Botox έχω κάνει δεν θα πω ψέματα. Ξεβάφομαι πολύ καλά και βάζω μια καλή κρέμα. Γυμναστική δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου».




Και καλά να μη φανούμε κακοί εμείς, αλλά οι έρμες οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους....





Κοιτάζοντας τη φωτογραφία με τη Νατάσα Θεοδωρίδου στα μπουζούκια το 1994 και κοιτάζοντας την σήμερα, 20 χρόνια μετά ποιες διαφορές βλέπετε;;;

Α! Και να σημειώσουμε ότι ήταν παντρεμένη με τον Αντρέα Φουστάνο, από τους καλύτερους πλαστικούς χειρουργούς.

              

Κανε like τσάμπα είναι

 

▶ Share this article :
0 comments