Monday, August 27, 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Η γιαγιά στον γιατρό...

Πάει μια φορά μια γιαγιά σε ένα γιατρό ...


«Γιατρέ μου έχω ένα πρόβλημα. Κάθε φορά που πίνω τσάι με πονάει το μάτι μου»


Ο γιατρός της απαντά... «Κυρία μου αυτό δεν είναι τίποτα! Πάρτε αυτά τα χάπια και σε μια εβδομάδα ελάτε να δούμε πως τα πάτε».

Παίρνει η γιαγιά τα χάπια και ύστερα από μια εβδομάδα ξαναπάει στον γιατρό.

«Γιατρέ μου δεν γίνεται τίποτα. Κάθε φορά που πίνω τσάι με πονάει το μάτι μου.»

«Καλά κυρία μου πάρτε και αυτά τα χάπια και ξαναελάτε σε μια εβδομάδα» .

Τα παίρνει τα χάπια η γιαγιά και ξαναπάει μετά από μία εβδομάδα.
«Γιατρέ μου δεν γίνεται τίποτα!»

Πάει λοιπόν και ο γιατρός και της λέει.
«Καθήστε κυρία μου να σας φτιάξω ένα τσάι να δούμε τι γίνεται».

Πηγαίνει λοιπόν φτιάχνει το τσάι και της το φέρνει να το πιει.

Εκείνη παίρνει την κούπα με το τσάι και αρχίζει να το πίνει.

Και της λέει τότε ο γιατρός.
«Ε, κυρία μου όταν πίνετε τσάι να βγάζετε το κουταλάκι από την κούπα…»

Αν σας άρεσε το άρθρο, κάντε Like στη σελίδα μας στο facebook

▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot