Friday, April 19, 2013

Wow! Δείτε τη Μαίρη Συνατσάκη με μαγιό ! Θα μείνετε άφωνοι! [φωτο]





Την πιο… γυμνασμένη φωτογράφησή της έκανε η Μαίρη Συνατσάκη για ....λογαριασμό του περιοδικού Shape!Μετά την εμπειρία της από το Master Chef, η Μαίρη δηλώνει ότι «δεν είμαι άσχετη, αλλά δεν είμαι και φοβερά σχετική. Εμένα μου αρέσει να τρώω. Το μαγείρεμα δεν το συμπαθώ πολύ, γιατί δεν αντέχω να κάνω χάλια την κουζίνα και μετά να πρέπει να τη συμμαζεύω. Χρειάζεται να έχω πολύ ελεύθερο χρόνο για να μπω στην κουζίνα και αυτό δε συμβαίνει συχνά».

Όταν βιάζεται να μαγειρέψει κάτι, θα προτιμήσει να κάνει «βραστά αβγά και σαλάτες με ό,τι έχετε στο ψυγείο. Ή ομελέτα μόνο με ένα αβγό αλλά και 2-3 επιπλέον ασπράδια και φέτες γαλοπούλας. Ή φρουτοσαλάτα με όλα τα φρούτα εποχής μαζί με μέλι και ξηρούς καρπούς».

Όσο για το πώς καταφέρνει να διατηρεί αυτές τις αναλογίες στο κορμί της, η Μαίρη εξομολογείται: «Έχω ηρεμήσει με τα θέματα της διατροφής και έτσι έχουν “ηρεμήσει” οι αυξομειώσεις στο βάρος μου. Δε μου απαγορεύω τίποτα. Εάν μπω σε αυτή τη διαδικασία, είναι σί­γουρο ότι θα πέσω με τα μούτρα στην “απαγορευμένη” τροφή και θα έχω ακριβώς τα αντίθετα αποτελέσματα».





Δε δίστασε να πει και τι καταναλώνει μέσα σε μια μέρα, όταν αποφασίζει να προσέξει τη διατροφή της. «Δεν το κάνω συχνά, αλλά, αν το κάνω, θα αυξήσω την πρωτεΐνη και θα μειώσω τους υδατάνθρακες. Θα φάω δημητριακά το πρωί, κάποια πρωτεΐνη (κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, μοσχάρι) με σαλάτα για μεσημεριανό και βραδινό και ενδιάμεσα γιαούρτι που, αν χρειάζομαι οπωσδήποτε γλυκό, θα εμπλουτίσω με λίγο μέλι».

Η σχέση της με τις δίαιτες, «δεν είναι καλή. Έχω καταλήξει πως ως προσωπικότητα δεν μπορώ να τις ανεχτώ!»

Για τη γράμμωση που διαθέτει το κορμί της και αν είναι αποτέλεσμα συστηματικής γυμναστικής, η παρουσιάστρια είπε: «Το σώμα μου έχει μια φυσική τάση να είναι μυώδες. Είναι έτσι το σκαρί μου. Πα­ράλληλα είμαι ένας άνθρωπος που πάντα γυμναζόταν, οπότε ακόμη κι αν περάσει λί­γος καιρός τεμπελιάς, μπορώ να επανέλθω γρήγορα, γιατί το σώμα έχει μνήμη».

Τέλος, πρόσθεσε ότι «Αυτή την περίοδο το έχω ρίξει στο χορό. Κάνω μαθήματα σύγχρονου χορού τρεις φορές και λάτιν μία φορά την εβδομάδα. Αν υπάρχει διάθεση, θα πάω μία φορά την εβδομάδα και γυμναστήριο, για να συνδυάσω την αερόβια άσκηση με λίγα βάρη».







protothema.gr

▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot