Saturday, April 20, 2013

Δήλωση-βόμβα του Έλληνα τραγουδιστή που σαρώνει στο γυναικείο φύλο: «Σταμάτησα να νιώθω άντρας»! [φωτο]




Όταν αυτή η δήλωση βγαίνει από το στόμα του πιο περιζήτητου τραγουδιστή και αρσενικού στο γυναικείο φύλο εδώ και δεκαετίες... σίγουρα θα συζητηθεί...

Καλεσμένος στην εκπομπή της κυπριακής τηλεόρασης "Lifestyle" με την Έλενα Τσιακούπη και τη Ζώη Αυγουστή, ήταν ο Λευτέρης Πανταζής, κάνοντας πολλές αποκαλύψεις!

Ο καλλιτέχνης με τις μεγάλες επιτυχίες από την δεκαετία του '80 μέχρι σήμερα, μίλησε αποκλειστικά στο stylista.com.cy για την περιπέτεια της υγείας του, αλλά και πως αυτό άλλαξε τη ζωή του. «Έπαθα σοκ. Δεν έλεγα τίποτα, δεν μπορούσα να μιλήσω. Η μόνη λέξη που μπορούσα να πω ήταν «Θεέ μου». Φοβήθηκα πολύ, γιατί η φωνή μου είναι ότι πιο πολύτιμο έχω».

«Ο Θεός ήθελε να μου πει να προσέξω περισσότερο τον Λευτέρη και διάλεξε αυτό τον τρόπο. Τώρα άλλαξα όλη μου τη ζωή. Κοιμάμαι, ξεκουράζομαι, βγαίνω ραντεβού ξανά και λέω «όχι», ενώ παλαιότερα δεν έλεγα σε κανέναν. Είχα ξεχάσει ότι είμαι άνδρας και θέλω και εγώ να φλερτάρω».

Πόσο σημαντικός είναι ο έρωτας στη ζωή του; «Πολύ!» απαντάει ο ίδιος. «Δεν θα μπορούσα να ζήσω χωρίς τον έρωτα και το φλερτ. Μου αρέσει αυτό που γίνεται και πάνω στη πίστα που νιώθω το φλερτ από τις γυναίκες. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην θέλει να τον φλερτάρουν».

Ο Λευτέρης Πανταζής μίλησε ακόμη για την χρυσή εποχή των επιτυχιών του, στην οποία έκανε ταυτόχρονα εφτά προγράμματα, αλλά και για το νυχτερινό κέντρο στην Αθήνα που κτίστηκε μόνο για εκείνος, μιας και οι θαυμαστές του δεν χωρούσαν πουθενά αλλού.

Η Έλενα Τσιακούπη και η Ζώη Αυγουστή, έπαιξαν μαζί με τον ΛΕΠΑ το παιχνίδι «Θάρρος ή Αλήθεια» και όταν του ζήτησαν να δείξει πως φλερτάρει μια κοπέλα, παραδέχτηκε πως «τόση ώρα αυτό κάνω, δεν το καταλάβατε;»

Στην συνέχεια του ζητήθηκε να τα «Πει όλα σε 2'» και αποκάλυψε πως έχει απατήσει μόνο όταν δεν είναι σε σχέση, πως φοβάται , πως η τελευταία φορά που έκλαψε από χαρά την επιτυχία της κόρης του στην Αμερική και πως δεν λέει ποτέ πως «θα είναι η τελευταία φορά», γιατί ποτέ δεν είναι!






soknews.gr

▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot