Saturday, March 23, 2013

ΣΟΚ: Πρωταγωνίστρια στα "Κλεμμένα Όνειρα" αποκαλύπτει: "Κινδύνεψα να μείνω φυτό από ... [φωτο]



Για ένα πρόβλημα υγείας που λίγο έλειψε να την αφήσει «φυτό» για όλη την υπόλοιπη ζωή της, μίλησε σήμερα η γνωστή ηθοποιός που ...


ξεπέρασε πλέον τον κίνδυνο.

Απίστευτη ήταν η αποκάλυψη που έκανε η γνωστή ηθοποιός μιλώντας σε πρόσφατη συνέντευξη της. Η Βιβή Κόκκα εξήγησε στο περιοδικό "Λοιπόν" για ποιο λόγο κινδύνεψε να μείνει φυτό: "Ξεκίνησε από μια υπερκόπωση.



Κατέληξα στο νοσοκομείο, σε σημείο να μην οξυγονώνεται επαρκώς ο εγκέφαλος μου. Μου είπαν ότι αν αργούσα κανένα τέταρτο, μπορεί να είχα μείνει φυτό. Η υπερκόπωση με είχε χτυπήσει σε βρογχίτιδα κι εγώ το άφηνα, δεν προλάβαινα να ασχοληθώ", λέει ενώ όλη αυτή η ιστορία, όπως λέει στάθηκε αφορμή να ασχοληθεί με την ενεργειακή θεραπεία.
"Κάποια στιγμή πήγα να αγοράσω μια καρέκλα μασάζ για την μητέρα μου και περιμένοντας να κλείσω την δουλειά, είδα κάποια φυλλάδια με ενεργειακές θεραπείες. Ενδιαφέρθηκα για κάποια που έγραφε στο φυλλάδιο ότι βοηθάει το ανοσοποιητικό σύστημα. Έτσι μπήκε στη ζωή μου αρχικά το ρέικι", καταλήγει.





              

Κανε like τσάμπα είναι

 

▶ Share this article :
0 comments
Σημείωση:
1. 1. Αν θέλετε να ειδοποιηθείτε για παρακολούθηση σχόλια ή απαντήσεις, κάντε κλικ στο "Εγγραφή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου " κάτω από το πεδίο με τα σχόλια.
2. Σχόλια Spam θα διαγράφονται αμέσως μετά τον έλεγχό μας

kouzoulo.blogspot